Cum analizez o campanie SEO sau Adwords?
07 Mai 2013
MIN
Sunteti persoane autodidacte si vreti sa va promovati singuri in mediul online? Atunci cu siguranta trebuie sa invatati cum sa monitorizati evolutia si statisticile inregistrate de campaniile dvs, pentru a intelege daca aveti sau nu succes! Si cum puteti cel mai usor intelege o multime de termeni specifici industriei, daca nu prezentati intr-o forma vizuala atractiva? Am observat o tendinta interesanta pe net de a crea sisteme periodice in care sunt explicati diversi indicatori de analiza. Prin urmare, am creat o colectie de sisteme periodice utile, pe care v-o prezentam in continuare: 1) Sistemul Periodic al Google Analytics 2) Sistemul Periodic al Factorilor SEO 3) Sistemul Periodic al Elementelor de Marketing 4) Sistemul Periodic al E-mail Marketing 5) Sistemul Periodic al Metodelor de Vizualizare a Datelor Daca nu doriti sa studiati personal acesti indicatori, dar va intereseaza evolutia website-ului / magazinului dvs, va stam la dispozitie cu pachetul de Monitorizare Online special creat in acest sens. Pe langa cele 5, am gasit si 3 sisteme special dedicate web-designerilor: 6) Sistemul Periodic al Fonturilor 7) Sistemul Periodic al Modulelor Drupal 8) Sistemul Periodic al Adobe CS5 Suite De asemenea am gasit 2 sisteme periodice care va invata pe unde sa va petreceti timpul online: 9) Sistemul Periodic al Internetului 10) Sistemul Periodic al Mediilor Sociale Pe langa toate acestea, am ales si niste BONUSURI: 11) Sistemul Periodic al Muzicii 12) Sistemul Periodic al Super-Eroului 13) Sistemul Periodic al Injuraturilor (in engleza evident) 14) Sistemul Periodic al Tipurilor de Bere Cu siguranta exista multe altele. Daca stiti vre-un sistem periodic interesant pe care nu l-am mentionat aici, dati-ne un comentariu! Si nu uitati.... in order to become successful: