For the love of SEO - cum sa construiesti link-uri
26 Noiembrie 2015
MIN
Ai nevoie de o strategie de comunicare online pentru business-ul tau? Atunci asigura-te ca treci prin cativa pasi importanti:
- Selecteaza-ti un obiectiv de business cat mai realist, pe care sa il urmaresti. Si asigura-te ca este SMART (specific, measurable, achievable, realist, time-framed);
- Fa research-ul necesar, despre piata in care te aflii, despre concurenta. Cu cat mai multe informatii, cu atat mai bine;
- Cel mai important… descopera, defineste exact si intelege-ti publicul tinta!
Daca in cadrul strategiei de marketing online stabilesti ca vrei sa faci SEO, integreaza aceste eforturi in procesul general de comunicare si relationare. Stim ca vrei cat mai multe linkuri si trimiteri catre website, preum si mentionari ale brandului tau, dar inainte de asta, acorda timp si efort pentru construirea unei relatii cu utilizatorii tai. Website-ul este o proiecte online a ta sau a magazinului tau fizic.
Asigura-te ca stii ce fac vizitatorii cand ajung pe el. In plus, incearca sa intelegi trendul general din industrie si nu fii rigid cand vine vorba de comunicarea online - adapteaza continutul creat si tine tot timpul cont de… emotii!
In contextul in care se produce din ce in ce mai mult continut in fiecare zi, este dificil sa atragi atentia. Atat creatorii de content, cat si utilizatorii din spatele monitoarelor, au devenit mai rafinati, iar tipul de continut care avea succes acum cativa ani, nu mai are efect astazi. O cercetare amanuntita a publicului tau tinta te ajuta sa iti dai seama ce le place, ce isi doresc, ce tip de continut consuma. Principiul de baza este simplu: cerere si oferta, evident, tinand tot timpul cont de vocea brandului tau. Iti recomandam sa transmiti doar mesaje relevante si sa comunici doar atunci cand ai cu adevarat ceva de comunicat, pentru ca oamenii din jur asteapta calitate, nu cantitate!
O strategie de comunicare online proactiva te va ajuta mult in procesul de generare de continut. Odata ce te-ai facut remarcat si ai inceput sa ai o comunitate de oameni careia sa te adresezi, este foarte usor sa dezvolti o „relatie” apropiata cu utilizatorii tai, care iti sunt, probabil, si potentiali clienti! Daca vrei sa ti se promoveze continutul si lumea sa il distribuie pe alte website-uri sau bloguri, seteaza-ti din asta un obiectiv al comunicarii online si cauta sa te promovezi printre oameni relevanti. Nu uita sa adaugi emotii pozitive in textele create si sa nu-ti fie frica sa devii personal.
Comenteaza, interactioneaza, arata ca iti pasa, chiar daca acest proces este consumator de timp! Nu este timp pierdut, ci timp investit! SEO este mult mai mult decat link building. Este despre relatii! Nu-ti fie frica sa experimentezi in SEO si sa-ti exprimi creativitatea! Castiga „inima” audientei tale si, dupa asta, poti fi sigur ca vei avea parte si de linkuri!