agentie online, promovare online, servicii web development, servicii web design, marketing online, ecommerce

WebDevel Tips: Cum setam conversii in Adwords sau Analytics?

MIN

Ai un site pe care il promovezi si nu stii din ce canale iti vin comenzile ? Vrei sa stii daca investitia ta in Adwords iti aduce rezultate?

Setarea conversiilor in Analytics/Adwords

In primul rand cele 2 instrumente trebuie interconectate (daca nu stii cum, iti spun cei de la Google aici). O data realizat acest lucru se pot importa Goal-uri din Google Analytics in Adwords si se poate monitoriza ce canal de marketing a adus rezultatele: seo, ppc, direct/branding, refferal, newsletter etc..

Inainte sa incep...

Daca ti se pare ca acest tutorial devine prea complicat, atunci pur si simplu trimite-ne un mesaj aici si ne ocupam noi de toate aceste aspecte.

Ce inseamna conversie?

Un eveniment de interactiune cu utilizatorul care iti atinge obiectivele propuse. De exemplu:

  • trimiterea unui formular de contact
  • vizualizarea unei pagini de contact
  • telefon de la client
  • crearea unui cont pe site
  • download-ul unei resurse
  • trimiterea unei comenzi online
  • abonarea la newsletter

Unde setez conversii pe site?

Daca folosesti platforma Google Adwords si ai un magazin online cu plata direct online, iti recomand sa pui conversiile direct in Adwords. Pentru toate celelate cazuri in care nu se finalizeaza actiunea exclusiv online iti recomand Analytics Goals. Practic atingerea unui Goal de catre un utilizator al website-ului insemna o conversie.

Unde vad conversiile pe site?

In analytics in zona de Reporting / Conversions (in meniul lateral stanga).

CREADIV Wizard

Wizard CREADIV

The Team